Zabudowa stoisk konferencyjnych — o czym warto pamiętać?

Zabudowa stoisk konferencyjnych — o czym warto pamiętać?

Coraz więcej branż decyduje się na organizacje różnego rodzaju konferencji, targów i innych eventów, gdzie poszczególne firmy z danego sektora mogą zaprezentować swoje produkty lub usługi. Niezbędne w tym celu są jednak stoiska konferencyjne. O czym należy pamiętać, wybierając taki rodzaj zabudowy? Podpowiadamy. 

Rodzaje stoisk konferencyjnych

Jeżeli nasza firma zamierza brać udział w jakimś evencie, najprawdopodobniej będzie potrzebowała stoiska konferencyjnego. Możliwy jest wynajem takiej konstrukcji lub też jej zaprojektowanie i zbudowanie od postaw. Z tego powodu należy wcześniej określić swój budżet na ten cel, oczekiwania, a także dowiedzieć się jak dużą powierzchnię wystawienniczą otrzymamy od organizatora. Dopiero na tej podstawie warto zastanowić się, który rodzaj stanowiska będzie dla nas odpowiedni.

Najprostszymi konstrukcjami są ścianki reklamowe. Zalicza się do nich roll-upy, a także banery PCV i stelaże powleczone tekstyliami. Wśród zalet tego rozwiązania można wymienić przede wszystkim jego mobilność, a także niską cenę. Jednak jest ono mało efektowne i jeżeli je wybierzemy, potencjalni klienci mogą nas nie zauważyć.

Kolejnym rodzajem zabudowy targowej są modułowe stoiska. Wykonane są z gotowych elementów, które następnie specjalistyczna firma montuje w taki sposób, aby dostosować je do naszych oczekiwań. Można zaprojektować zarówno większe jak i mniejsze konstrukcji, a ich wynajem jest znacznie tańszy niż budowa od podstaw.

Najdroższym, jednak najbardziej efektownym rozwiązaniem jest wykonanie projektu i na jego podstawie zbudowanie indywidualnej konstrukcji. Tę opcję najczęściej wybierają większe firmy dysponujące dużym budżetem reklamowym oraz osoby, których wizji nie da się zrealizować, korzystając z gotowych modułów. Żeby wynająć lub kupić zabudowę targową odwiedź stronę internetową.

Wyposażenie stoiska konferencyjnego

Sama konstrukcja stoiska konferencyjnego jest ważna, jednak istotne jest także jego wyposażenie. W związku z tym należy zastanowić się jakie strefy chcemy umieścić na swoim stanowisku. Ich dobór powinien być uzależniony od rodzaju konferencji, naszej oferty, a także przestrzeni jaką otrzymaliśmy od organizatora. Nie może zabraknąć jednak lady, do której mogą podejść potencjalni klienci i porozmawiać z personelem. Warto umieścić również standy eksponujące nasze produkty lub materiały promocyjne. Świetnym urozmaiceniem stoiska konferencyjnego jest zamontowanie telewizorów, na których wyświetlane są prezentacje dotyczące naszej oferty.

 

redakcja serwisu

Powiązane artykuły

Wykopy pod przyłącza wodno-kanalizacyjne – co warto o nich wiedzieć?

Wykopy pod przyłącza wodno-kanalizacyjne – co warto o nich wiedzieć?

Jakie zalety mają zabawki zdalnie sterowane?

Jakie zalety mają zabawki zdalnie sterowane?

Jak działa magnetyzer do samochodu z silnikiem benzynowym?

Jak działa magnetyzer do samochodu z silnikiem benzynowym?

Mycie paneli fotowoltaicznych — co wpływa na cenę usługi?

Mycie paneli fotowoltaicznych — co wpływa na cenę usługi?

No Comment

Dodaj komentarz