Funkcja promocyjna zestawów piśmienniczych

Funkcja promocyjna zestawów piśmienniczych

Obecnie można spotkać wiele opcji jeżeli chodzi o gadżety promocyjne. Wszystkie jednak mają wspólną cechę. Ich głównym celem jest promocja danej firmy – budowanie pozytywnych z nią skojarzeń, a także zdobywanie nowych klientów i budowanie dobrych relacji z tymi dotychczasowymi.

Wybór gadżetu ma znaczenie

Nie każdy zdaje sobie sprawę z tego ile dostępnych jest, na dzień dzisiejszy, opcji jeżeli chodzi o gadżety promocyjne. Dana firma musi dobrać te produkty do siebie w ten sposób, aby mówiły coś o firmie ale również pod względem finansowym. Wiadomo bowiem, że niektóre z gadżetów reklamowych będą miały wyższą cenę aniżeli inne. Przykładowo smycze reklamowe będą zapewne zdecydowanie tańsze aniżeli zestawy piśmiennicze. Stąd też nie każda firma zdecyduje się na jedną czy też drugą opcją.

Co należy brać pod uwagę wybierając gadżety reklamowe?

Pierwszym aspektem, który należy brać pod uwagę jest czynnik finansowy. Jest on jednym z najważniejszych czynników, które mają wpływ na inwestycje każdej firmy. Należy bowiem założyć, że lepiej jest obdarować większą ilość klientów drobniejszymi gadżetami niż tylko kilku droższymi. Stąd też czynnik finansowy będzie miał spore znaczenie. Następnie sam profil firmy będzie mówił o tym jakiego typu gadżety reklamowe będą do niej pasować. Przykładowo kancelaria adwokacka raczej zdecyduje się na zestawy piśmiennicze aniżeli na smycze reklamowe. Te drugie nie będą pasowały kompletnie do tego co oferuje dana firma. Czas realizacji zamówienia również będzie miał tutaj spore znaczenie. Szukając kosztów w firmie często zamówienie składa się pod koniec miesiąca. Stąd też czas realizacji zamówienia i otrzymanie faktury w odpowiednim czasie będzie kluczowe.

Czasami lepiej jest dać mniej ale jakościowych produktów

Są firmy, które zakładają w swojej strategii, że lepszym rozwiązaniem jest danie klientowi mniej ale za to cenniejszych rzeczy. Zestawy piśmiennicze zaliczają się właśnie do takiej opcji przede wszystkim z uwagi na fakt, że tak naprawdę jest to gadżet droższy, który jednak z klientem jest dosyć często. Długopisów czy piór w firmach używa się codziennie. W związku z tym klient mimowolnie będzie miał pozytywne skojarzenie z daną firmą.

Warto zastanowić się jaką formę promocji swojej firmy wybrać. Czasami lepiej jest zainwestować nieco większe środki finansowe ale mieć reklamę firmy, która będzie skuteczna a przede wszystkim będzie trafiać dokładnie do tych klientów którzy byli naszym głównym targetem. Inaczej każda kampania reklamowa mija się z celem.

redakcja serwisu

Powiązane artykuły

Wkręty do blachy i stali – jakie są najczęstsze błędy przy montażu?

Wkręty do blachy i stali – jakie są najczęstsze błędy przy montażu?

Jakie zagadnienia obejmują szkolenia BHP dla branży chemicznej?

Jakie zagadnienia obejmują szkolenia BHP dla branży chemicznej?

Z jakich materiałów produkowane są pudełka przezroczyste?

Z jakich materiałów produkowane są pudełka przezroczyste?

Transport zwłok z Włoch do Polski – jak przygotować dokumentację pogrzebową?

Transport zwłok z Włoch do Polski – jak przygotować dokumentację pogrzebową?

No Comment

Dodaj komentarz